PBC Group

Case study

LogoOntwerp

beforeafter

Dit logo is ontstaan vanuit de gedachte van het SHL people intelligence model. De drie cirkels staan symbool voor: Potentieel (wat is er nodig om het maximale uit je medewerkers te halen? Wat zijn de resultaten van die inspanningen?) Competenties: (welk gedrag, welke kennis en welke vaardigheden leiden tot topprestaties?) Resultaten (wat zijn uitstekende prestaties en wie bereikt die?) Uitgaand van de klant zullen één of meerdere van deze zaken niet op orde zijn. Dit staat in het logo symbool voor de openingen in de p, b en c. Door de inzet van PBC zal er een koerswijziging plaats vinden waardoor het weer een volledige cirkel wordt (deze symboliseert de kleine cirkel aan het einde van het logo). Dit is tevens ook een graden symbool. Wat staat voor de koerswijziging die PBC teweeg brengt. Dit graden symbool kan verder worden verwerkt in de tekstuele uitingen van PBC. Hierdoor blijft het merk herkenbaar en onderscheidend. Bijvoorbeeld PBC°

HuisstijlOntwerp

FotografieDoor Komma

Copyright © Komma

WebsiteONTWERP

VideoDoor Visual Chefs

Copyright © Visual Chefs

Offerte mapOntwerp

responsive

Klaar om op te vallen?

Neem contact met ons op

CONTACT